NM Bordtennis Bedrift

Telemark Bedriftsidrettskrets v/Bordtennisutvalget har den glede å innby til

NM Bordtennis Bedrift – Telemarkslekene 2020

Stevnet er lagt til Skien Fritidspark lørdag 11. januar - søndag 12. januar 2020.

Skienshallen ligger i Skien Fritidspark, som er en flott aktivitetspark for store og små.
Les og se mer om fritidsparken på www.skienfritidspark.no

Oppstart er lørdag kl. 09:00 i Mixed double. Det blir puljespill i flere av klassene
med påfølgende sluttspill. For mer info kontakt leder av utvalg, Kai Morten Larsen, på epost:

kai.larsen@ineos.com

Hver spiller kan delta i en single, en double og mixed double med unntak på søndag hvor damer må velge om de vil delta i NM åpen single eller NM damer single.
Old Boys spiller også kan delta i Herrer single A, B eller C.

I åpne klasser kan både herrer og damer delta.

Dersom et lag melder på mer enn ett lag i lagkampene, skal det antatt beste lag være 1.lag osv. Dvs. at lag som deltar i B-C nummereres etter lag som deltar i A.
Det er satt opp vandrepokal i lagkonkurransene, og disse må vinnes 3 ganger får å fås til odel og eie.

Det må være minimum 4 lag/spillere i hver klasse for at klassen blir gjennomført.

Damer som vil delta i NM Damer double kan ikke delta i NM Åpen double.

NB:

Aktive spillere (elite) skal delta i klasse A.

Old boys:

Er du over 55 år kan du likevel delta i klasse 40-54, men ikke motsatt, og man kan ikke delta i begge klassene.

Premier:

Det vil være premier i alle klasser.
Lag får pokaler. Single- og double klassene får glass 1-4 plass.
NM mester får i tillegg en NM-medalje

Vandrepokal:
Lag A
2017 ABB BIL Skien
2018 ABB BIL Skien
2019 FT BIL1

Lag B/C
2018 Trelleborg1
2019 FT BIL2

Priser:

Single kr. 210,-
Double kr. 280,- (140,- per deltaker)
Damer Lag kr. 360,-
Åpen Lag kr. 460,-
Bankett kr. 599,-

Faktura for deltakelse vil bli sendt i etterkant med betalingsfrist 1. februar 2020.

Deltakelse:

• Medlemmer og ikke-medlemmer kan delta

• Deltakeren/lag må være ansatt og representere en bedrift.
    Skal det brukes spillere som ikke er medlem av bedriftsidrettslaget i lagklassene må minst 1 være ansatt i bedriften dere representerer.

• NM-mester i NM klassene må være medlem av Norges Bedriftsidrettsforbund. Resultatlisten ellers er for Telemarkslekene hvor beste medlem blir tatt ut som NM mester. Alle kan delta i NM klassene, men øvrig resultater blir stående som resultater i Telemarkslekene.

• Norges Bedriftsidrettsforbund praktiserer ikke lisens og som deltaker er du ikke forsikret.
    All deltakelse på eget ansvar.

Teknisk delegert og overdommere:

Det vil under årets NM være teknisk delegert og overdommer.
Teknisk delegert: Øivind Eriksen, Norges Bordtennisforbund
Overdommer: Andreas Rossvang, Norges Bordtennisforbund
Ass. overdommer: Morten Rossvang, Norges Bordtennisforbund

Messe:

Det vil bli messe under årets NM.
Her kan du oppsøke ulike aktører og deres tjenester imellom slagene.
Mer info om messeutstillere kommer senere.

Ønsker din bedrift messeplass ta kontakt på 47668286
eller send epost til adressen nedenfor.

Påmelding:

Påmeldingsfristen var 20. des. Skulle du/dere likevel ønske og bli med så fyll ut skjema og send til oss så vil vi kontakte deg. Spillerliste per 3 januar ser du her:
NM og TL 2020_rev2 påmeldingsoversikt.xlsx

Til sammen er det over 110 spillere per 3. Jan. Vi har plass til flere så hiv deg rundt og bli med:)
Vi tar imot etter-påmeldinger.

Bruk påmeldingskjema: Påmeldingskjema_revidert_03.12.19.xlsx

Send inn til: thomas.stornes@bedriftsidretten.no

Påmeldingsfrist: 20. des. men send inn skjema om du/dere ønsker og bli med.

Overnatting:

Ønsker du eller ditt lag å overnatte kan dere booke dette selv hos følgende:

Oppgi ratecode: TBIDRETT

Pris per døgn i enkeltrom m/frokost kr 900,-
Pris per døgn i dobbeltrom m/frokost kr 1100,-

FRIST: 3. januar 2020

Bankett:

Det arrangeres bankett lørdag kveld. Den vil være på Clarion Hotell Bryggeparken i Skien sentrum.
Menyen er en godt tilberedt buffet og 2 bonger med drikker er inkludert i prisen (vin/øl/brus)
Du melder deg på banketten i påmeldingsskjemaet.
På denne banketten ønsker vi å dele ut litt heder og ære - nominasjoner til dette kan sendes til thomas.stornes@bedriftsidretten.no med begrunnelse.

Pris per kuvert: kr 599,- (inkl. 2 bonger med drikke vin/øl/brus)
Faktura for deltakelse/bankett vil bli sendt per epost fra Telemark Bedriftsidrettskrets.

Rettigheter og ansvar:

Ved påmelding samtykker du til at arrangør kan publisere foto/video fra arrangementet på sine sosiale medier. Avis og annet medium kan komme til å dekke deler av arrangementet.
NBIF opererer ikke med lisens og forsikring er ikke inkludert. All deltakelse på eget ansvar.

Kontakt:

Leder av utvalget og teknisk: Kai Morten Larsen
kai.larsen@ineos.com
Tlf: 92896131

Daglig leder Telemark bedriftsidrettskrets: Thomas Stornes
thomas.stornes@bedriftsidretten.no
Tlf: 47668286

Vel møtt til NM i Skien 11. – 12. januar 2020.